Jana Pendapatan Lebih dengan Shaklee

Alhamdulillah sejak terjebak dengan Shaklee ni, bonus memang masuk tiap-tiap bulan. RMxxx.00    Syukur sangat sebab kalau minta orang bagi sape lah nak beri duit sebanyak tu. RM10 pon belum tentu lagi nak dapat FREE. Tapi Shaklee tawarkan CASH BONUS kepada mereka yang gigih berusaha menglamourkan shaklee..hihihi

Okay..melalut pulak....Jana Pendapatan dengan Shaklee....Bagaimana tu?? Mudah ke susah?? Tak ade benda senang untuk kaya dik nonn oiiiiiii....semua kena bersusah-susah dahulu..senang-senang kemudian...huhuhuhu...ceramah ke ape ni?? arghhhhh!

saya ni nak war-warkan kepada mereka yang cari pendapatan lebih..income sampingan..dari dok buka FB berjam2..baiklah buat kerja sampingan ni..klik klik klik dah dapat customer nak barang..ada kwn pesan la...silap2 shaklee pulak beri anda duit!!



Bagaimana saya dapat duit tu??? saya tak keluar dari rumah saya tak tinggal anak. saya hanya duduk dalam masa sejam depan lappy sambil jenguk2 facebook...saya buat iklan..then tinggal jer..esok jenguk lah balik..ada order, saya order ONLINE jer..tup-tup barang sampai depan rumah customer...ohhhhh..i like this job!! Mudah kan?
Bukan susah pun nak jana pendapatan lebih hanya dari rumah ni. Tinggal lagi kesungguhan anda, semangat, korban masa sikit...pilih..nak income banyak korban mesti banyak..sayang nak korban masa, sikit lah income kita.

Jadi mari sama-sama join group secret saya...mereka coach saya dari zero to someone...padahal mereka tak kenal saya pon..tapi they treated me like their family!! Jom...saya akan pastikan anda merasa rugi sebab tak jumpa bisnes ini dari awal. yer lah..dari dok termenung depan lappy...set-set dua tiga perkara..tunggu jer customer datang cari anda. simple as that..so??? What are you waiting for???Lets join us..how???

Hubungi saya Puan Zairul 0134576329 , saya akan uruskan sehingga member kit sampai depan rumah anda.



Dare to dream!! 
Ibu Umar Arryan. (WAHM)

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.