Kali pertama guna mealshake?

Ehem...ehem..test mic..!!
Yahooooo!!!!! Bulan ini dengan bangganya Shaklee buat double promotion pada customer mereka seluruh dunia!
Kenapa? Pertama promo COLLAGEN powder shaklee Buy 6 FREE 1.
Kedua promo MEALSHAKE buy 3 free 1....
Ohhh..memang tak pernah lagi dibuat oleh shaklee. Dua promotion sekaligus. Memang bulan mealshake laaaaaa...
Nak tahu bagaimana saya boleh beli mealshake dulu?
Nak dijadikan cerita anak saya ni susah makan tapi apa yang dia suka tu banyak dan kerap lah. Tetapi masakan tertentu jer....masakan rumah pengasuh dia aka caterer!!!! Memang ibu tak mampu la nak buat...
Nasi dagang
Nasi minyak
Laksa
Nasi tomato
Macam2...
Kat rumah memilih sangat...tak sedap tak makan...hishhhhh...geram!
Bila tengok mealshake ni sesuai untuk kanak-kanak picky eaters...saya pon nak try lah...mana tahu kan....
1 scoop sehari...campur dalam susu....
Saya cakap ubat ni....eh...sedap!!! Katanya.
Esok nak lagi ubat ibu! Wahhhh....bagus ni.
Selang seminggu saya tengok dia minum susu banyak dan habis cepat.
Dalam tempoh sebulan tu..anak saya dah makan apa yang saya masak. Selera mula ada. Alhamdulillah...senang hati. Sebab kalau cuti panjang..mula lah risau takut dia tak nak makan...akhirnya berjaya...dan wafi ni jarang dah demam dan selsema...saya nampak hidung berair je cepat-saya bancuh mealshake.
.
.
Itu lah serba sedikit perkongsian saya tentang mealshake...bagus nya sebab satu family boleh minum.
Nak gemuk??
Nak tambah selera??
Sembelit??
Sering demam..mudah berjangkit selsema?
Multivitamin...sahur...breakfast..
Banyak lah....yang penting ianya bukan UBAT....makanan tambahan yang mengandungi pelbagai vitamin. Perisa vanila..sedap sangat!!!!
Nak cuba?? Beli 3 dapat 1 lagi percuma...tahan banyak bulan tuuu.....
Cepattttt.....hubungi saya zairul 0134576329 untuk cara pembelian atau khidmat nasihat.

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.