PUASA!!!!!!!!!!!!!!

maka bermula lah kisah aku nk berpuasa utk ganti pose2 thun lepas..byk bos...15 hari klu xsilap..yer la,ms tu tgh pregnant n da dekat due..mmg xlarat,,,huhuhu..campur dgn ms bersalin da 3 hari b4 raya..

nk d jadikn cerita,first day nk bersahur..5.15, ank aku tjga nk susu. papa g buat susu n aku bgn nk mkn sahur..tgh syok kunyah tu, laki aku pon jerit..'ayg!!!!,,,,da azan!!!' aku ape lg..terus kuarkn yg dlm mulut tu n basuh la tgn..tnpa sempat minum air ponnn... =( mmg sgt trasa dahaga ms tu..
huhuh..esok nya kami bantai gelak sesame...hahahhahahaha...lawak2...cian kt aku kn??? so natijahnye, bgn lah awl spya anda thu waktu subuh kol bpe..hahahahah...hampeh btul..

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.