ESP~Energizing Soy Protein from Shaklee

Bismillahhirrahmanirrahim....
 

Kali ni aku nk share pengalaman pertama aku menggunakan produk Shaklee iaitu ESP. Mula2 aku tahu psl ESP ni melalui Mamaa Adamia yang bercerita tentang kelebihan dan kesedapan ESP. Ms tu aku tengah preggy second child dan aku niat nk try untuk kesihatan aku dan baby.

Aku tak tahu sgt kelebihan ESP yang lain ni and yes before bersalin ms tu dah masuk tin yg ke 2 aku guna, parut bersalin sulung dulu dah hampir hilang..OMG!! syukur...suka!! sebab kata orang parut bersalin ni foerver dah. tp Alhamdulillah, dengan izin Allah aku minum ESP, parut pon berkurang.

Lagi, about jerawat..haa..aku mmg sensitip psl jerawat.suka sgt naik kt hidung, dahi..(T-zon). tp sejak2 consume ESP, jerawat ni mcm segan2 nk naik..klu naik pon xsempat matang..heheheh..terus hilang. ting!! up lg sesukaan aku..



ESP nie bagus tau, sebab..

1. kulit memang jadi cantik, halus gebu n nampak berseri..dtegur oleh rakan-rakan n suami.hihi

2. esp nie anjalkan breast..yup, bila dah bersalin tu breast mengendur la sket..tp bila slalu amal esp..huhuhu...phm2 lah..18sx!kanak2 xle baca...

3. minum ESP nie memang bg tenaga, dan kenyang sentiasa...sesuai utk mereka yang nk kurus...

4. for bf mommies, esp nie milk booster aku jugak. ms bersalin ari tu esp almost habis..jd alfafa je yg ade (itu entry lain plak) so aku risau sbb lapa sentiasa n aku memerlukan milk booster..so, bila minum, susu byk..susu pekat..(putih, tak cair pon)

5. utk mama2 dan ibu2 yang pregnant tue sgt2 digalakkan amek ESP nie..sebab membantu perkembangan bby dlm perut n ksihatan ibu mgndung tue..kulit baby memang jd cantik sgt kalo amek start dr ngndung.. rugi sbb aku xamek awal..huhu

6. PARUT! ESP membantu hilangkan parut..how? parut terjadi akibat kehilangan protien utk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati..testimoni nya? aku!! hehehe..strecthmark hampir pudar..

7. berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit

Reason aku wat entry nie? nak kongsi kbaikan dgn kwan2 lah..sebab skg dah ramai yg BF anak, so ini lah msnya utk kita usaha yg terbaik utk si manja kita kn? aku kongsi kebaikan pd kwn2 supaya xde yg miss dr alaminya sendiri. so, bg yg berminat:

pm/WhatsApp: 0134576329 (zack)
email: zairul.akmal@gmail.com
web: https://www.facebook.com/Healthybeautyeasylife


Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.