Setapak Ke Hadapan!!!!!!!!!!!

Bismillah..
macam biasa lah, ade rasa baru akan dicoretkan disini...mulai sekarang bermulalah kisah aku,suami n arryan yang baru. memandangkan suamiku sudah mula pekerjaan baru beliau di Kerteh, maka aku akn mula berdiri atas kaki sendiri...
mungkin ade tertanya2 nape keje? well..kami mmg ade bisnes lain tp ye lah, rasa nk cri income lebih,kami berdiskusi bhwa oke gak kalu abg free, buat keje sambilan. memandangkan client kami (student college) start cuti 2bulan nnt..maka we have to move one step ahead to achieve our mission. hm..Alhamdulillah berkat doa bersama, seorang hamba Allah telah membantu mengadjust suamiku ke bahagian oil n gas itu pon contract worker..tp kt sini, almost worker suka keje contract ni..sbb bayarannya sgt lah tinggi. Alhamdulillah rezeki anak2 kami..TQ ALLAH....
Dannnnnnnn............aku pon akn terkehel2 drive kete g school..hahahha..padan muka,,,kalu dulu sedap sgt driver hantar n amik..skg,hamek kau!!! hehehe...

so, proses hantar arryan pon aku juga la kena take over.....(mengada tak??) padahal wives lain pon da lama buat keje ni..aku je yg slama ni bergantung harapan sepenuhnya pd suami..bukan xde lesen kete...dah lesen besar pon..dulu sekolah 30min journey leh plak kau bw z!!!

Well, ape pon tahniah buat suamiku...keje rajin2 yer sayang...n good luck to me...moga sume selamat...and be a good son to my busyuk Arryan....

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.