Khasiat Alfalfa dan Wanita


Promo...promo..promo!!!!


Waduhhhhh...Bulan lepas promo omega, bulan ini promo Alfalfa pulakkkkk!! Matching sangat lahhhh...Omega membakar lemak dengan pantas, Alfalfa pulak mengangkut lemak yang dibakar oleh alfalfa keluar dari badan melalui perkumuhan (DETOX)


Baiklahhhh.....mesti korang ingat Alfalfa ni untuk detox jer ke??? Tak lahhh....kalau durian ialah raja buah, kalau singa ialah raja haiwan maka tumbuhan juga ada raja segala tumbuhan. Yes...ini lah raja segala tumbuhan ALFALFA!!!

Untuk pengetahuan anda, Alfalfa ni berasal dari perkataan arab iaitu Al-fac-facah yang membawa maksud "Bapa segala semua Makanan". Ia mengandungi vitamin A, C, E, serta kalsium, potasium, fosforus, dan zat besi. 

Saya cerita serba sedikit untuk entry permulaan ini mengenai kebaikan alfalfa yer...

pertama :AGEN DETOX
- Mencuci usus bagi membuang toksik
- Membantu dalam masalah penghadaman dan pencernaan
- Melegakan sembelit
Terkenal sbg purifier utk hati dan darah daripada bahan kimia dan logam
- Cuci buah pinggang, cuci kencing kotor
-Membuang angin dalam badan
- Menghilangkan kelesuan, keletihan
- Melegakan alergi dan ekzema
- Meneutralkan asid dlm badan


Kedua: WANITA

- Bertindak sebagai kacip fatimah (PERAPAT)
- Melegakan masalah keputihan
- Membantu masalah wanita yang sering 'kering' ketika bersama
- Milk Booster
- Melegakan urat selepas bersalin
- Memberi kelegaan semasa haid
- Membesarkan dan menegangkan payudara

Ketiga: SUAMI
Meningkatkan STAMINA LELAKI



Keempat: UMUM
- Melegakan sendi dan urat
- Mengurangkan resdung
- Merawat ulser
- Merawat athma
- Mengurangkan migrain
- Mengelakkan gastrik
- Sumber vitamin K (Mengurangkan pendarahan gusi dan hidung)
- Mengurangkan pengekalan air berlebihan dlm pundi kencing
- Merendahkan tahap kolestrol
- Menstabilkan paras gula dalam darah
- Mengatasi kesan sampingan kimoterapi



Haaaa.....kan dah kata ALfalfa ni mempunyai 1001 khasiat..banyak lagi yang sy belum kupas, next enrty yaaa.....cepat!!!! Bulan ni rm40+/- jer ni.....

Berminat??? Nak cuba??? Nak bg orang tersayang?? Bolehhhhh...SMS sy 0134576329 @ zairul.akmal@gmail.com untuk maklumat lanjut....


MURAH, BERKHASIAT, SIHAT...
In shaa Allah....

Comments

  1. alfalfa terbaik!!!
    http://danishdamiadaris.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Anak Kuning Lebih Sebulan Tanda Berpenyakit?

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.