Selamatkah GLA untuk wanita ingin hamil?


Kenapa pulak tiba-tiba terfikir selamat ke tak terhadap wanita yang ingin hamil. Perlu sebenarnya kita kenal dulu GLA Complex ini sebelum kita guna..ye..tak salah dan ini adalah tanggungjawab saya untuk memperkenalkan GLA COMPLEX pada anda semua.


GLA COMPLEX diekstrak dari Borage yang ditanam secara organik yang mengandungi GLA semulajadi yang sangat pekat dalam bentuk yang mudah untuk diserap. 

Ia lebih 2x ganda GLA (Gamma-linolenic acid) yang terkandung dalam EPO (Evening Primrose Oil)

Borage ini lebih 3 kali tinggi bioavailabiliti dan 3 kali lebih kesan dari EPO

Ia juga mengandungi lebih 300mg GLA 

Turut mengandungi minyak sun-flower dan juga Vitamin E.

GLA yang ada dipasaran dihasilkan dari EPO, manakala GLA Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi 2x lebih dari GLA dalam EPO!!

Ini lah tumbuhan yang bernama Borrage

Ini pula EPO
Evening primrose flower


 KELEBIHAN UTAMA GLA COMPLEX SHAKLEE

1. Herba kegemaran orang barat. Kenapa??? Borage digemari ramai kerana ianya mampu merawat ulser, mengeluarkan virus,melegakan kelesuan, membersihkan kahak, melegakan kaki dan meringankan kebas urat saraf.

2. Mengawal selia estrogen dan testosteron - GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti DI ENTRI PMS ini. 

3. Melampatkan MONOPOUSE-memperbaiki keadaan monopouse seperti hot flashes, insommia, depresi. pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, 

4. GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

5. Memperbaiki inflimasi kulit - Mengurangkan radang kulit, alergik, ekzema, gatal, kulit kering, bintik penuaan, kurap, juga menringankan sakit artritis. 

6. Menurunkan kadar diabetes - merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil, mengurangkan kebas disebabkan oleh gula darah yang tinggi.

7. Menghalang pertambahan berat badan - merendahkan kolesterol jahat, menghalan penambahan berat badan dengan berkesan.

8. Mengurangkan tekanan darah tinggi - menghalang pembekuan darah, mengembang salur darah, merangsang peredarah darah, mengelak masalah jantung seperti  Arteriosclerosis , blood clot.

9. Hyperactive dan Autisme - Terbukti dengan kajian klinikal bahawa GLA minyak ikan ini mampu memperbaiki kanak-kanak autisme dan hiperaktif.

10. Meningkatkan tahap kesuburan wanita - Apabila hormon sudah stabil maka tahap kesuburan wanita meningkat.


Rasanya dah cukup kenal dengan GLA COMPLEX SHAKLEE ini. dan kita sudah tahu bahawa ianya amat selamat dan amat disyorkan untuk wanita yang ingin hamil. Sebaiknya amalkan GLA untuk stabilkan hormon dahulu kemudian barulah untuk kesuburan pula.


Berminat??? Nak cuba untuk kesihatan anda?? Nak hamil??? 

Cepat hubungi zairul untuk lebih detail mengenai promosi BUY 6 FREE 1 !! Ogos Promotions!!!

0134576329 

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.