Melawaskan pembuangan dengan shaklee.

Alhamdulillah....bila cerita tentang lawas..sembelit...susah membuang....dulu memang saya paling bermasalah!!

Kenapa...sebabnya saya tak makan sayur...air putih susah.

Sejak mengenali shaklee...melalui upline saya...saya kenal Ostematrix. Seringkali dengar orang cakap mudahnya membuang sekarang bila amik ostematrix. Saya pun mula membeli 1 botol untuk trial. 4 biji saya telan sebelum tidur. Esok pagi.......

Tanpa sakit perut...hanya rasa sedikit rasa mahu membuang...saya berjaya membuang dengan lancarnya!!! Tak perlu teran2 dah...hihihihi...ayat sensitif sikit ni.

Mulai hari itu saya percaya sunguh-sungguh yang apabila badan mendapat cukup kalsium maka kita tidak akan mengalami masalah dalam membuang air besar.

Ostemartrix ini sejenis pil kalsium yang mana rata-rata penduduk malaysia sangat susah untuk minum susu atau sumber tenusu. Jadi shaklee mengeluarkan produk yang khas untuk mereka yang memang anti susu.....

Disamping itu ostematrix juga banyak membantu ibu hamil yang sering kekejangan diwaktu malam, lenguh-lenguh badan, susah nak tidur, sakit gigi, migrain, sakit kepala, dan banyak lagi.

Harga sebotol ostematrix hanyalah RM61 sebotol. Mengandungi 120 biji sebotol kalau amik 4 biji setiap hari tahan 1 bulan. Tetapi jika ambil 2 biji sehari tahan dalam 2 bulan lebih.

Bagaimana nak order? Boleh pergi ke branch shaklee atau hanya perlu whatsapp saya di 0134576329 dn saya akan pos ke rumah anda!!!

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.