Kembalikan Berat Asal Selepas Berpantang!


Setelah mengandungkan dua orang anak baru saya tahu perasaan berat badan naik mendadak. Saya selalunya naik 10kg ms mengandung dan ms tu sume kembang2..muka,hidung,badan...xcantik....tetapi selepas bersalin selalunya turun balik 10kg tetapi ms anak first kenapa nampak makin membesar je??huhuhu...Anak kedua saya amik Set Bersalin Shaklee tanpa niat nk turun berat badan pon..tetapi??? bila cek anak 2 bulan..sila teka berat sy turun berapa??? heheheh...dr 79kg---->90kg----->75.5kg!!! Alhamdulillah..patut la mertua pon tegur sy nmpak slim dr dulu...


Okay..mommy mommy kt luar sana mesti nk turun juga kan??? Mari saya cadangkan set kurus dari Shaklee yang memang saya sendiri alami....

Lecithin: Membakar lemak 

OmegaGuard: Membakar lemak, membekalkan kalsium bg ibu menyusu,mengandung, perkembangan minda anak anda, dll.
ESP : Memberi rasa kenyang dan membina otot menggantikan lemak yang dibakar bagi mengelakkan menggelember.

Alfafa: Mengangkut lemak yanag dibakar keluar dari badan.



Sekarang testi kepada pengguna shaklee:


Customer Noreen berjaya turun 31kg dalam masa 2.5bulan!!!!!

Testi diri sendiri....sebelum preggy 79kg, preggy 90kg..selepas 2months pantang 75.5kg!!



Dah teruja nak kurus bersama kami?? Nak harga berbaloi?? free coaching from me..

Hubungi: 
sms@Whatsapp: 013 4576329 (zack)
FB: Ibu Umar Arryan
Page: https://www.facebook.com/Healthybeautyeasylife

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.