Vitamin E kecutkan jerawat! Betul ke?

Assalamualaikum semua.

Nak kongsi sedikit tips dari cikgu Z tentang jerawat!

Memandangkan CZ sedang ditumbuhi jerawat yang besar tu tapi tiada nanah, maka sangat tidak selesa. Sakit, berdenyut..alahai....

kecutkan jerawat

Lalu, teringat vitamin E yang ada dalam peti ais. Memang upline-upline pernah beritahu dulu yang vitamin E boleh buat masker juga. Hm....ku ambil sebiji vitamin tu, 

kecutkan jerawat

ku gigit hujung vitamin tu, ku picit sampai keluar minyak ala-ala kehitaman. Bau agak tidak menyenangkan, ala-ala gamat tapi busuk sedikit. Ambil minyak tu sapu lah dekat tempat jerawat yang membesar tuh....nak sapu seluruh wajah pun boleh. 

Sibuk lah dengan si kecik Umar tu nak sapu jugak. geram ibu. Ku ambil sapu kat hidung dia..haaaa..berlari keluar dapur sebab bau busuk..hihihihi. Selebihnya jangan buang, telan lah vitamin tu....2 in 1!! heheheeh

2 malam aku ulang buat ni, hari ini dah agak mengecil jerawat tu. Yang besar pon makin kurang berdenyut. Actually, aku la yang tak berapa rajin nak sapu. Kejap ingat kejap lupa. Tetapi kalau konsisten sapu dan telan, in shaa Allah kulit muka akan ada perubahan.


Selamat mencuba !!! 

Cikgu Zack
0134576329

Nak Tahu Cara Cantikkan Kulit??? Klik Gambar



Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Anak Kuning Lebih Sebulan Tanda Berpenyakit?

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.