Bahaya alfalfa pada wanita

Pelik tak tajuk tu?? Pelik kan..tapi memang betul sy kata bahaya. Kenapa...?? Bagi yang memang pengguna tegar alfalfa akan tahu betapa bahayanya kepada kaum wanita...


Ok..memandangkn ini kali pertama sy update blog melalui hp.ni...so tak.bole taip.panjang2 sebab tak reti.nk tambah byk benda lagi. Tak pe..will learnt after this.

Berikut adalah beberapa kesan yang mungkin menimpa wanita:

1. Afalfa akan merapatkan miss v anda kerana alfalfa bersifat seperti kacip fatimah. Maka akan membuatkan suami anda merasa seperti malam pertama setiap malam. Hari-hari mau!!!!!! Bahaya!!

2. Alfalfa juga membuatkn si ibu menyusu bertambah jumlah susu ibu kerana ia bertindak sebagai milk booster. Maka sediakan pump dan kain sekiranya hal ini terjadi. Tahniah anda berjaya menyediakan susu yang banyak buat anak anda.

3. Alfalfa juga bertindak sebagai nyah yoksin dalam badan. Bagi wanita yang mengalami masalah kulit muka..jangan pelik jika selepas ini ramai yang menoleh 2 kali pd anda. Dan jangan pelik jika suami anda selalu nak sentuh wajah anda. Yesss....jerawat makin menghilang.

4. Jika anda sering kebas kaki..lenguh badan..angin dalam badan..ambil alfalfa akan membuatkan badan anda membebaskan banyak angin dan badan anda rasa lebih bertenaga. No more kebas kaki.

5. Jangan pelik juga jiKa anda akan kerap ke tandas untuk buang air kecil kerana alfalfa tidak membenarkan kita menyimpan air lama dalam pundi kencing kerana ianya membahayakan kita. Jadi lg kerap kita ke tandas..lagi banyak toksin kita keluarkan. Dan pastikan minum air yang cukup.

6. Bagi mereka yang sering bermasalah dalam makan makanan seafood..anda akan pelik apbila anda sudah mula boleh makan makanan seafood..no more sneeze in the morning..resdung pon.dah kurang...besnyaaaa..

7. Owhhh....tambahan lagi..bahaya sebab jika sebelum ini hubungan intim anda terganggu disebablan keputihan..maka jangan pelik jika anda sudah tidak.malu lagi pada hubungan intim anda. Suami pun terpegun...keputihan tiada ditambah kesan no 1...sediakan pakaian baby lah tahun depan..hihi..

Okay..saya rasa cukuplah setakat yang saya alami dan rakan2 saya alami...ada banyak lagi tetapi tunggu part 2 pula yerr...selamat membahayakan diri anda!!! Selamat jadi cantik..selamat jd pengantin baru kembali.

Berminat??? Alfalfa ada 2 saiz...dan sangat cukup untuk tempoh 3 bulan walau ambil saiz kecik....
Meh...sms..whatsapp zairul untuk maklumat lanjut...
0134576329 (ibu umar arryan)

Comments

  1. xkawen lg bole ke ambik alfafa? ��

    ReplyDelete
  2. Salam.. =) Boleh..tak ada masalah. Alfalfa bukan untuk orang kahwin shja. Dia berfungsi sebagai detox..pengangkut lemak yg dibakar...org allergik..sebab alfalfa ini herba semata2 sis...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Anak Kuning Lebih Sebulan Tanda Berpenyakit?

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.