Resepi ESP shake dengan Collagen Powder



Sebelum ini saya pernah share beberapa resepi mengenai ESP kan...?? Haa..sekarang saya nak anda menjadi lebih muda dan menggoda suami anda melalui ESP+Collagen powder. Macamana?? Ikuti resepi MASTER EFFA dibawah.

Saya sangat suka soya, jadi tiada masalah untuk saya minum ESP tanpa campur air yang berperisa atau air yang manis. Lagipun saya sedang berdiet. Jadi minuman ini saja untuk dinner saya. Memang mengenyangkan! :)

Resepi ESP Shake with Collagen Powder.

Bahan-bahannya:

1. ESP (Energizing Soy Protien)
2. Collagen Powder 
3. Air sejuk @ Air berperisa yang lain

Cara-caranya:

1. Isikan shaker lebih kurang 3 sudu.(saya minum sekali sehari je,so memang suka letak 3 sudu terus).hihi 


2. Tuangkan Collagen Powder satu sacket ke dalam shaker.






3. Campurkan ESP dan Collagen powder Shaklee dengan air kosong yang sejuk atau air berperisa kegemaran anda. Cth, Milo, Orange sunkist, Horlick. Saya suka air kosong je sebab suka rasa soya sangat sedap! Mavelesss!! 


4. Akhir sekali. Apa lagi. Tutup tudung shaker dan goncang dengan rentak cha cha! hihiii.. Siap!! Sedia untuk diminum!


Oh nak cerita sikit sebab apa saya suka ambil ESP. Saya suka sebab bila rasa ambil ESP.Kulit memang terasa lain sangat. Rasa sangat flawlessjerawat pun malu2 nak tumbuh. Dan bila ada jerawat cepat je kecut dan yang penting parut jerawat tak hitam! Lagi pun saya menyusukan anak, jadi ESP sangat membantu saya di dalam menjayakan penyusuan saya yang dah masuk 1 tahun 9 bulan! Susu alhamdulillah meriah, badan punbertenaga! Lagi sebab saya suka ESP ialah sebab ESP nie buat strechmark saya hampir hilang! Sampai saya pun lupa kat mana kesannya sebab dah tak nampak! 


Credit to: Master Effa

Berminat nak mencuba??
Hubungi zairul|0134576329
COD dungun

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.