Sebab Mengapa OSTEMATRIX menjadi supplement kegemaran semua.

OSTE = KALSIUM


Assalamualaikum readers semua. Memandangkan bulan ini Shaklee membuat promosi terhadap OSTEMATRIX..cewahhhh..ayat bahasa tuuu..hihhi..oke..serius..Saya nak lah share dengan readers saya semua mengenai apa pengalaman yang saya dapat setelah menggunakan vitamin ostematrix ini.

Berikut adalah sebab musabab kenapa saya mengesyorkan anda semua guna dan cuba OSTEMATRIX ini:::::::>>>



anda nampak susu itu?? yess..itu lah sinonimnya OsteMatrix dengan susu iaitu dalam erti kata lain nama saintifiknya KALSIUM. Kalsium merupakan kandungan utama ostematrix ini. Dalam vitamin ini juga terdapat Magnesium dan Vitamnin D yang membantu tubuh kita serap kalsium dengan lebih berkesan...ala-ala span gitu.
Uniknya ostematrix ini, ianya dihasilkan dari mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati yang kaya dengan kalsium, magnesium, fosforus, vitamin D, zinc, kuprum dan boron.


Ada beberapa sebab saya suka sangat OSTEMATRIX ini: 

1. LAWAS



Saya suka sangat sebab ia melawaskan pembuangan air besar. Betul!! Kajian menunjukkan bahawa mereka yang mengalami sembelit sering kekurangan kalsium. Apa yang saya buat? Saya akan telan oste ini 4 biji sebelum tidor dan bangun keesokan harinya terasa nak membuang (bukan memulas yer) dan dengan lancarnya berjaya!! Tak sakit perut pon...seriuss....Kalau ibu2 baru lepas bersalin, sangat lah dialu-alukan mencubanya sebab anda tidak perlu takut ke tandas lagi kerana ostematrix bersifat melembutkan najis.

2. Meringankan Badan
    Apa maksudnya??? Maksud saya bila badan saya rasa lenguh-lenguh...berat jer belakang ni saya cepat2 telan oste sebelum tidor dan In shaa Allah esok paginya dah tak lemau2 lagi. Badan terasa segar. 
Kenapa? Kehadiran magnesium dalamnya membantu kita mendapat tidor yang cukup dan ia mengurangkan kekejangan dan keletihan otot jadi apabila bangun dari tidur badan anda akan rasa lebih bertenaga uolsss!!


3.Menguatkan tulang,Mengurangkan sakit belakang.

Saya ni mengalami masalah dekat lutut saya. Dan pulak saya menyusu jadi saya sering rasa sakit belakang jika saya stress. Maka saya sedar saya sudah kurang sakit belakang apabila telan ostematrix ini. Dan saya juga ambil untuk menguatkan ligamen lutut saya. 



Tentang ibu yang menyusu, kalsium anda akan diserap oleh anak anda apabila anda mnyusu, maka saya ini ibu yang memang mudah lupa untuk bancuh susu sebelum tidur jadi saya ganti susu dengan ostematrix sekaligus melawaskan saya dipagi hari..hihihihi


So...bagaimana? Masih ragu-ragu nak mencuba??? Tak suka susu kan? haa...ini lah pilihan tepat bagi anda. Jom...pakat order bulan ini promosi BUY 6 FREE 1 !!



Jom lah..kalau nak lebih lagi, anda daftar ahli kemudian mata belian terus masuk ke akaun shaklee anda. Hanya bulan ini promosi lebih murah jadi jangan lepaskan peluang anda!!


Zairul Akmal

0134576329 (SMS/WhatApps)

Shaklee Independent Distributor



Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.