Sahur dengan ESP dan Mealshake, Tidak lapar sampai petang!


Nak kongsi satu cerita dengan anda semua. Semalam saya berpuasa..saya hanya sempat sahur ESP+Mealshake+susu sahaja kol 5 pagi tu. Shake, Minum, amik vitamin C 1 biji sebab tengah ulser masa tu..dan air beberapa ml. 

Pagi esoknya. saya ke sekolah. Selalunya perut da berkeroncong. Eh..masih belum bunyi apa-apa. 

Pukul 9.40. Saya ke kelas lagi. Masih rasa macam dah makan!

Pukul 10.30..Masih kenyang!! 

Pukul 1.30 (Sebab saya take a nap kejap sebab mengantuk..) Bangun nak masuk kelas..kenyang lagi. Haus pon tak..Just rasa nak makan itu memang lumrah lah. Tapi still ada tenaga.

Pukul 3, suami datang amik. Still macam biasa. Alhamdulillah syukur. Allah sangat memahami saya yang kuat makan nih. Tak terasa keconcong lagu apa-apa pon. Alahai..besnya!!

Memang betul lah seperti yang saya guna tahun-tahun lepas. Masa tu preggy, memang kelaparan tetapi tak penat sampai petang. 

Kali ini tak preggy, dan so far so good. Rugi sangat siapa tak nak cuba bulan puasa ni. Walau hanya sahur dengan shake sahaja, tetapi badan tidak lapar, tidak penat sepanjang hari. Sebab bagus untuk ada, performance anda kat tempat kerja. 

Kalau Set Ramadhan, SET 3 GEM MIGHTY ada tambahan 1 lagi:

ESP - Mengekalkan tenaga, memberi rasa kenyang, protein tinggi, mencantikkan kulit.
.
MEALSHAKE - Multivitamin yang mencukupi untuk badan, sesuai untuk kanak-kanak sembelit, picky eaters, ibu mengandung. mempunyai protein dan serat.
.
PERFORMACE DRINK - Mengekalkan bendalir dalam badan, mencegah dehidrate, minuman isotonik yang selamat.
.
Gabungan 3 meletop ni memang sangat berguna. Tapi kalau nak cuba 1-1 dulu tak ada masalah.


Just Call / SMS/ WhatsApp me zairul 0134576329
I will guide and help you.

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.