Trip sambil bekerja ke Perlis

Alhamdulillah...selamat tiba di perlis jam 2pm td...daftar..check in dan anak-anak pon terus terjun kolam...panas tuuu...

Team terengganu yang mewakili terengganu main pentanque ni belum sampai. Aku yang kena daftar dulu.

Ibu tak main air sebab ada taklimat lepas tu.

Memandangkan aku bawa family..lalu aku search hotel yang lain berdekatan dan lagi murah dr Putra Palace Hotel. Hihi..dapatlah History Hotel....Alhamdulillah murah dan luas.

Berbalik pada kisah ku di perlis..malam kan masih muda..suami ajak ke kuala perlis tengok kemeriahan medan ikan bakar area jeti dan hotel brasmana. Wahhh..sangat mengimbau kenangan sb aku belajar kat uitm arau dulu..last 5 years.

Sekarang tengah tunggu order sotong celup tepung kat Mona ikan bakar. Harap mabeles...!!

Okay...next time aku update lagi. Esok start pertandingan kebangsaan...semoga kami juara!!!!😆😊

Perlis..banyak kenangan..banyak mengajar ku berdikari....

Now bawak anak lihat tempat ibu belajar...sambil keje sambil cuti.... In shaa Allah...

Jom layan gmbar....

#sayajualshaklee
#zairul0134576329

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.