Krim Kulit Serbaguna Herbal Blend Shaklee


Masalah kulit ini seringkali berlaku dalam sesebuah keluarga. Kalau bukan ramai, mesti salah seorang ada mempunyai masalah kulit. Samada alergik, gatal-gatal, ekzema, ruam dan sebagainya.

Jadi krim-krim seperti antifungal dipasaran kebanyakannya mempunyai steroid yang tinggi yang mana lama kelamaan kulit kita makin nipis dan boleh luka akibat garu!! Bahaya..terutama pada bayi. Memang mudah hilang kesan (ruam) tetapi kesan sampingan terlalu kesian pada mereka,

Shaklee sudah terkenal dengan produk mereka yang semulajadi, selamat dan bebas chemical maka ada satu krim ajaib yang direka untuk mereka yang mempunyai masalah kulit diluiar sana. 

Ini adalah HERBAL BLEND sejenis krim semulajadi dan untuk pelbagai kegunaan. Di ekstrak dari bahan semulajadi seperti sage,horse chestnut yarrow dan Rosemary dan yang penting bebas PARABEN. (paraben free) Kenapa perlu paraben free?

Apa Fungsi Herbal Blend ??

- Ruam

- Kena gigitan nyamuk

- Alergik

- Tumit kaki pecah atau merekah 

- Hilangkan parut chicken pox

- Kulit kering

- Ekzema

- Gatal-gatal pada bayi

- Badang (istilah negeri kelantan)


Tetapi jika masih berlarutan, sebaiknya jumpalah doktor. Kerana krim HB ini bukanlah sejenis ubat yang bereaksi serta merta. Ada sesetengah penyakit kulit mengambil masa yang lama.


Hanya sapu pada tempat yang gatal dan biarkan kerana krim ini tak perlu dibasuh dan tidak melekit ditangan.

PM/Whatsapp saya untuk simpanan keluarga anda dirumah atau bawa ke mana sahaja.!!

0134576329
SID Dungun
FB: www.facebook.com/luriaz
Zairul

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.