Set Asas Kulit Cantik


Perasan atau tidak? Rata-rata kita samada wanita atau lelaki pernah disinggahi jerawat. Malah ada yang mengadu jerawat meninggalkan parut, ada yang naik tak hilang-hilang. 

Ada yang bebas jerawat tetapi kulit kusam, bintik-bintik hitam, kulit berminyak dan tak tona wajah tak sekata. Stress bukan? Sebab wajah adalah perkara pertama yang diliht apabila berkomunikasi. Ia juga boleh menyebabkan kita merasa rendah diri dan kurang berkeyakinan berhadapan dunia luar.

Kadangkala kita lupa, masalah kulit ini boleh dirawat bukan hanya luaran malah dari dalaman kita. Adakala hormon dalam badan dan corak pemakanan kita memberi faktor kepada masalah kulit wajah. Sebagai contoh mereka yang alergik dengan kacang, belacan menyebabkan wajah ditumbuhi jerawat!!! 

Shaklee ada menawarkan set kecantikan kulit untuk mereka yang ingin menjaga kecantikan dari dalam dan luar. Sudah semestinya semua mahukan wajah yang cantik, licin dan berseri kan?? Jadi mulakan dari dalaman kita. Bak kata Prof.Muhaya---> dalaman kita menggambarkan luaran kita.  

Set Kulit Cantik Shaklee ada 3 vitamin ASAS!!

Vitamin C sustained release

Membentuk kolagen - kolagen ini seperti tali getah yang menganjalkan kulit kita, jika tali makin kendur maka kulit makin kendur. Jadi tubuh badan yang mempunyai kolagen ini mempunyai PELEKAT untuk menegangkan kulit. Luka-luka kulit juga cepat sembuh kerana ia melekatkan tisu-tisu yang rosak.


Mencantikkan kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda mendapatkan kulit yg lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmentasi iaitu penyebab utama jeragat.






Vitamin E

Anti Penuaan - 1 kapsul vitamin E sehari dapat membantu melambatkan penuaan, kulit kusam, mengurangkan kedutan, garis halus, parut dan bintik hitam. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit muka dada dan otot paha. 

Membaiki parut - Boleh juga dikenakan terus pada permukaan kulit yang luka untuk mengurangkan kesan parut.

B Complex

Vitamin yang terakhir dalam SET KULIT ASAS ini ialah B Complex yang orang selalu anggap remeh. Vitamin ini dikatakan mampu mengurangkan tekanan dan stress seharian. Kenapa ianya dikaitkan dengan kecantikan? Kerana orang dulu-dulu selalu berpesan jangan cepat stress, nanti wajah cepat tua!!!

Maka kita tahu badan yang sihat dan tenang akan menghasilkan wajah yang berseri dan ceria.




KESAN SAMPINGAN GABUNGAN VITAMIN C, VITAMIN E DAN B COMPLEX

Mengurangkan kedutan dan garis halus
Menganjalkan kulit
Melambatkan penuaan
Menlindungi kulit dari sinaran UV
Mengurangkan jerawat
Mengurangkan parut luka
Mencerahkan kulit
Kulit lebih berseri, kemerahan

sekiranya anda ingin membuat pembelian dengan segera, anda boleh menggunakan KAD DEBIT atau KAD KREDIT dengan hanya:


KLIK di sini!!! 



Atau jika anda mahu saya yang uruskan pembelian anda, anda boleh hubungi saya di sini:

SMS| Whatsapp: 0134576329

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.