Dah la hamil, bulan puasa pun lincah? Apa Rahsia?


Korang tau tak? Dulu masa mengandungkan anak pertama, due date dekat-dekat raya. Saya puasa memang tak cukup sebab kalau lebih dari 3 hari direct je baby dah tak gerak sampai lah ke buka puasa. Risau yang amat sebab kita tak tahu apa keadaan dia.


Saya jadi penat sangat, mudah mengah, malas nak bergerak dan macam-macam lagi. Masa tu belum kenal Shaklee ni. Jadi banyak lah yang saya kena ganti masa anak pertama.

Mengandung anak kedua, berpuasa semasa usia kandungan baru 2 bulan lebih. Ya ampun!!! Gila tak larat!! Dengan morning sickness, dengan penat...tak usah cakap lah. Saya pun lihat iklan-iklan tentang Energizing Soy Protein ESP dalam facebook. Saya pun cuba, Subhanallah....memang bertenaga sangat. Tak pernah rasa sebertenaga begitu...!! Sampai ke petang saya boleh buat kerja siap masak bagai...

Bertenaga berpuasa hingga petang dengan ESP

Supplement ni penting bukan untuk kita sahaja, malah, apabila kita bertenaga, baby dalam perut pun turut sama bertenaga sebab dia dapat kesan sebab badan ibu bertenaga!!

Saya bukan omong kosong, sebab luckily kakak kat dalam video ni pun alami perkara yang sama macam saya!!!

Nah, sila dengar sendiri testimoni dibawah....pengakuan jujur beliau!! KLIK PLAY dulu tau..hihihi


Puasa Semasa Hamil Tak Semestinya Lembik Lunyai. Tengok Betapa Cergas Makcik ni... from iReach HD on Vimeo.


Nak tahu kisah saya dan ESP lagi???

Bagusnya ESP semasa HAMIL

Berat back to normal selepas deliver?

Banyak lagi...boleh lihat di entry saya yang lain...selamat beramal!!!!!


Zairul Akmal
SID Dungun 
0134576329

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.