CUCI USUS KITA!!

Salam...sebelum ni slalu dengar detox ni tapi tak pernah plak tahu detox tu ape..toksin tahu la..huhu..bila lama2, search bru tahu detox ialah mencuci usus...huhuhuu...horror kan maksud die..tpi sebenarnya kita tak tahu betapa pentingnya detox untuk tubuh badan kita..ok jom baca dibawah.
 
Mengapa detox / mencuci usus penting??

Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebeLum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum.

HERB LAX


Antara kebaikan herb lax shaklee:

~ Membersih najis yg tersekat
~ Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut  kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
~ Membantu masalah sembelit.
~ Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
~ Mengempiskan perut (sangat sesuai bagi mereka yang ingin mengurangkan berat badan-kurus)
~ Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

PERHATIAN !
Mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit-birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala di bawah kondisi normal, Herblax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12jam selepas pengambilan.

Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8biji dan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman / pembuangan kembali normal.

Credit: Gojes Lady

Untuk tempahan dan meklumat lanjut serta dapatkan Harga Super Hot, sila:
SMS@Whatsapp zairul 0134576329
LIKE page saya Healthy beauty easylife


Comments

  1. Lawanya blogger blog ni.. manis.. jom kawen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. errrr...nak kawen macam mana dah anak dua ni..hehehhe..tq2..

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.