Resepi ESP Shaklee


Dah try minum ESP? sedap tak? bagaimana rasa ESP ni? rasa soya lah! tapi sedap. Tapi bosan gak kalau asik bancuh ngan air kosong jer. untuk variasi dan nak lagi sedap kaw-kaw, so kat sini saya nk share beberapa cara resepi yang SEDAP untuk bancuh ESP Shaklee ni...ahaksss...jum try @home.



  • ESP + Fresh Milk
  • ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP..bukan sahaja bertenaga..boost milk production malah energized)
  • ESP + SusuAnmum
  • ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
  • ESP + Nesvita 3in1
  • ESP + jus twister tropicana
  • ESP + Ribena
  • ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
  • ESP + Milo/Horlicks
  • ESP + sirap bandung
ada yang lain? secara asasnya satu sudu besar ESP ni bancuh ngan satu mug air. suam atau sejuk.NO HOT WATER yer dear... Jangan yang panas-panas sudah. Kang habis protein tu kang! Kalo saya suka bancuh ngan MEALSHAKE dan susu tepung everyday..sedap gile..mcm milk shake!
 
Minum sejuk2 memang mabeless..hehe..nak larut? Kalau kacau ngan sudu mememng susah larut,so saya masuhkan dalam shaker atau mana-mana botol tapau yang ketat penutupnya untuk di shake-shake boom boom...hehehe...

ESP ni didatangkan dalam bentuk serbuk. so, untuk consume, kawan-kena perlu bancuh lah kan? cara nak bancuhnye simple aje... 

 
TIPS: satu sudu besar ESP dibancuh bersama satu mug air suam @ air jus sejuk. air suam ni samada air suam kosong (plain water); ataupun air milo yang suam ; ataupun air ribena ; ataupun dengan jus oren atau apa2 jus yg anda suka..=)
ini resepi yang paling basic saya dan kawan-kawan saya biasa beritahu kepada pengguna-pengguna baru. antara resepi yang saya dapat daripada pengguna-pengguna otai :) 
 Boleh tukar-tukar resipi mingguan jika tekak dah rasa muak yer..yg penting ESP mmng best & terbaik untuk kesihatan kita.

Saya ambil ESP pagi 2 sudu esp+2sudu susu tepung everyday (suam+shake) = mabelesss!!!
Malam pulak sebelum tido saya shake 1 sudu ESP dgn Susu Segar DutchLady = ohsome!!

Yg penting, saya penggila SUSU, KEJU..so mmg sy pya resepi ada susu..heheheh


ESP ni bgus untuk ibu mengandung jugak tau,baik untuk baby dlm ur tummy tu..InsyaAllah.Saya dh consume ESP dr semasa BF Umar (xamik mana2 susu ibu mengandung pon), HB sentiasa ok,kulit Umar putih & halus (still BF Umar until now) dan less strecthmark ms first preggy..terbaik lahh!!



ESP ni bukan untuk ibu menyusu je yer... ia sesuai utk seisi keluarga...

Jom order dengan saya untuk HARGA SUPER DUPER HOT!!!
FB: IbuUmarArryan
Whatsapp/SMS Zairul 0134576329

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.