Tahun baru merubahku; La Tahzan.

Salam end year 2013. Esok dah masuk tahun baru 2014..kalau uolss masuk toilet mlm ni kol 11.59pm..bahaya..korang akan kuar tahun depan!!! hihihihi...gurau jer..

Owait lah..xnk sembang panjang pon...cuma nak meluah perasaan...saya berharap sangat yang kedatangan tahun 2014 ini membawa berbillion erti dalam hidup saya. saya nk tinggalkan semua kenangan pahit yang mengelilingi saya sekarang. tetapi malangnya ada secebis kenangan itu yang akan saya heret bersama walau saya xnak dia ikut..tetapi bak kata one of my fren

 " mungkin ini adalah takdir yang Allah telah takdirkan untk kau dan mungkin ini jalan yg kau perlu tempuh...kau kena terima di samping jangan putus asa berdoa...."

In shaa Allah sahabatku....aku tak akan lupa...aku akan pegang...

"Semua yang terjadi, adalah dengan izin Allah. Jadi buat apa kita fikir tentang apa yang Allah dah rancangkan. Dia adalah sebaik2 perancang, Dia sudah tetapkan yang terbaik utk setiap hambaNya.Berprasangka baiklah pd Dia.. Kita hanya perlu bersabar dan berdoalah. Allah dah takdirkan pd kita, apa yang perlu kita lalui sebelum kita dapat yang lebih baik dan lebih manis dr apa yang kita hilang.."

Semoga tahun 2014 ini merubah aku menjadi lebih beriman, lebih solehah, lebih mithali. Semoga aku menjadi hamba yg lebih tabah,kuat,lebih yakin pd Allah. Aku lebih bertanggungjawab dlm proffesionku...cuba menjadi lebih positif, buang sifat keladak yg ada dlm diri. 2014...sama dengan no tarikh lahir aku..0214..in shaa Allah. 

Semoga aku boleh berjaya dlm semua bidang yang aku ceburi. Aku boleh!! Aku mampu lakukan demi anak2 ku yg tersayang. Aku akan berjaya dengan izin Allah. 


Love, 
Ibu Umar Arryan.

Comments

  1. Yeah... caiyok3..
    Allah menguji kita tu bersebab..
    Dan kita hidup pun memang tujuan utamanya untuk diuji..
    Bersabarlah.. bertabah la.. berkuatlah (nak jugak tu)..

    Allah sedang merencana dan mengajar kita tentang sesuatu tu...

    ReplyDelete
  2. yer....bak kata ustaz pd aku....tinggi darjat orang yg di uji kemudia bersabar!! =(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.

Anak Kuning Lebih Sebulan Tanda Berpenyakit?