Air tapisan mampu segarkan kembali sayur yang layu?

Alhamdulillah. Sudah masuk hari ke 8 dalam bulan Mac ini. Saya pun agak seminggu tidak bersiaran ekoran bonda saya dimasukkan ke hospital minggu lepas kerana masalah jantung. 

Hari ini ada masa sikit nak cerita tentang kehebatan air tapisan dirumah saya yang mampu segarkan kembali sayur yang layu selayu-layunya setelah berminggu didalam peti ais. 

Al-kisahnya saya nak masak sup sayur air lah malam tadi, kemudian saya keluarkan segala sayur dalam peti. Carrot, kubis bunga, kubis dan kemudian sayur sawi. Alamakkkk..layu dah sayur ni. (maaf gambar tidak ada sebab saya tidak plan pun nak tunjuk pada asalnya) Jadi, nak masak pun rasa tak selera. So, saya terlintas tentang air tapisan yang boleh segarkan kembali sayur yang layu. Ada a few rakan post dalam Facebook. Jadi, saya ada air tapisan tu, saya pun rendam sawi tadi dalam air tapisan saya. Dalam 5minit saya biarkan sayur itu.

Pinjam dari google. Tapi begini lah keadaan sayur itu. siap ada daun yang kekuningan!




Saya paling tengok dalam besen! Mak aihhh!!! Sayur kembang setaman!!! Tegang terus daun yang lembik tadi. Teruja betul saya. Seronok pon ada. Air tapisan jer pun..bukan air rahsia apa-apa. Gambar dibawah saya snap selepas terlintas mahu share dengan anda semua. 
Ini adalah balance sayur yang paling layu saya biarkan lama sikit. Yang paling segar saya dah amik masuk periuk dah.hihihi..maaf kengkawan!!

Nampak tak??? Segar kan??? Dari sekecut-kecut daun hingga sekembang-kembang daun! Yang kuning tu pun kembang sekali.....huhuhuhu...suka..suka!! Lepas ni tak kesah dah kalau lambat masak dan beliau layu sebab saya ada helper yang akan tolong kembangkan balik...weeeee!! 

Teruja tak nak tahu air tapisan jenama apa??? Mahal tak?? Sebulan bayar berapa??? Besar tak??? hihihihihi.....


Taaaddaaaaa!!!! Ini lah helper saya yang rajin menapis air kat rumah saya selama hampir 2 tahun ini....Penapis air Water Pitcher Shaklee ini adalah penapis air mampu milik yang boleh dimiliki oleh semua lapisan. 

Kenapa???

1. Bayaran sekali beli sahaja....Dapat 1 set WP
2. Tiada bayaran bulanan...free!!
3. Tidak menggunakan kos elektrik dirumah anda! Tak payah cucuk plug
4. Mobile. Boleh angkut ke mana sahaja..masuk bilik, balik kampung..holiday!
5. Tiada kos maintenance. Boleh cuci sendiri jerrr..
6. Air selamat sebab tidak berada dalam keadaan panas. 
7. Boleh masuk peti ais jag ini.
8. Menapis dalam jangka masa singkat. 10minit sudah siap tapis.
9. Filter hanya perlu diganti setahun sekali sahaja. Hanya RM120 untuk 3 filter..
10. Harga???? Murah dari penapis air berjenama yang lain. Hanya RM470.00 sahaja....gunalah selama mana anda nak!!

Air lebih bersih! Di sahkan boleh nyah plumbum, merkuri, kadmium, klorin dan air lebih bersih TANPA MENGHILANGKAN MINERAL!!!

Bagaimana??? Di sini saya beri link yang anda boleh baca lebih mendalam mengenai Water Pitcher Shaklee ini.



Jadi, jika anda mahu kepastian yang lebih lagi, boleh hubungi saya di talian berbayar...0134576329 (zairul akmal) atau wasap sahaja saya di number itu!! Free!! hihihih


Ok....see you later....

SID Dungun
Pengedar Shaklee Anda
921126

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.