Jangan percaya ESP dan Alfalfa bertindak sebagai milk booster anda!

Tersebutlah sebuah kisah...hihihihi....saya selalu post dalam FB saya mengenai MILK BOOSTER. Penggalak susu...bermacam-macam. Jadi saya terpanggil untuk berkongsi dalam blog kesayangan saya ini (walau tidak secun blog lain) dengan pembaca yang setia mengikuti perkembangan blog saya.
Baiklah. 

Ini yang saya share::::


Jangan salahkan supplement!!!


Jangan tolak supplement mentah-mentah!


Tiada apa salahnya supplement...nama lagi makanan tambahan...vitamin tambahan.


Jika badan ibu kurang zat, kurang vitamin...sayur tak makan, buah tak makan, makanan sunnah kurang makan..mana datangnya segala tenaga zat dan keperluan yang perlu untuk menghasilkan susu???


Badan sihat, badan bertenaga....emosi ibu pun turut sama elok sekaligus menyumbang pada penghasilan susu yang meriah dan mencukupi untuk bayi.


Kerajinan ibu mengikut tips supply and demand juga mempengaruhi production susu.


Lihat sahaja testimoni tersebut. Selepas mengamalkan Set Menyusu Asas, tiba-tiba membengkak. Susu produce banyak...syukur. Kita akan BANTU mereka yang ingin diBANTU. Kita beri jalan, anda boleh pilih.

Pilihan ditangan anda :)

Ramai yang bertanya itu dan ini..Jadi saya akan beri keterangan sedikit mengenai 2 adik beradik yang rapat ini....Jom baca!

ESP dan ALFALFA


Ia dapat melancarkan perjalanan penyusuan  ibu-ibu dan mampu mempercepatkan penghasilan susu. Selain daripada itu ia juga membantu memekatkan susu dengan menyeimbangkan dan meningkatkan kandungan hindmilk.

Kelebihan ESP pada si ibu:

  • Membantu tambahkan kuantiti susu ibu yang dihasilkan.
  • Perut rasa kenyang lebih lama dan badan bertenaga serta kurang letih.
  • Kenyang walaupun makan sedikit kerana pengambilan ESP. Ini akan membantu dalam pengurusan berat badan.
  • Membantu meningkatkan kualiti susu ibu yang dihasilkan. Contohnya susu lebih pekat dan berkrim. Bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam.

Kelebihan ALFALFA pula sebagai milk booster kepada ibu yang menyusu. Kandungan herba di dalam Alfalfa dapat mempercepat penghasilan susu. 


Pengalaman saya sendiri: Testi diri sendiri.

Sejak mengamalkan 2 produk tersebut, yang pasti saya sangat bertenaga. Selepas pantang saya lebih cergas, tidak pening, tidak terlalu lapar. Selepas mengurut, selepas tempoh kuning anak habis, saya sambung alfalfa dan saya dapati susu lebih cepat penuh dan jika baby kerap breasfeed, susu makin pekat.

Jadi, jika kita masih teragak-agak mahu keluarkan sejumlah wang untuk beli 1 set menyusu penuh, anda hanya perlu keluarkan RM150 untuk ESP dan RM53 untuk Alfalfa. Tahan lebih dari 2 bulan penggunaan.

0134576329
Zairul Akmal
SID seluruh Malaysia
COD Dungun, Terengganu.

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Merawat Anak Demam Chicken Pox

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.