Anak selera makan tiap masa jasa mealshake.


Ehemm....update entry sambil.menyusu...maafkan jika typo byk error.
Terdetik dihati apabila tengok si kecik umur 1 tahun 4 bulan ni asyik la mengunyah..nak makan tu..nak makan ni. Tengok kita makan nasi nak nasi. Tengok kita minum susu nak susu. Suka sebab tak payah nak paksa anak makan..

Kenapa bole selera makan...gara-gara saya konsisten beri Mealshake shaklee masa dua selsema dan batuk tempoh hari. 1 sudu kecil sekali sehari je.


Adik ni orang cakap kurus...tapi orang tak tengok cara dia makan...dah abes susu sebotol..nak makan pula..coco crunch milo tu dok la kelek tiap masa...abes kt mulut dia...minta buka tupperware..hihi..
Yang ni la dia dok usung soh bukak!!

Tak perlu susu mahal untuk buat anak tambah nutrisi. Susu biasa pon memadai..hanya tambah 1 sudu mealshake dalam susu anak dah lengkap vitamin untuk dia.

Jimat??? Mesti lah jimat sebab tahan 3 bulan penggunaan jika hanya khas untuk anak. Kalau satu family minum cepat sikit habes..

Bagus??? Sangat bagus sebab mealshake ni multivitamin. Sesuai untuk kanak-kanak sering demam..selsema..batuk berpanjangan..sembelit..tak nak makan..boost antibody mereka.

Jangan nanti kita yang susah hati sebab nak beri makanan berkhasiat kat anak sampai kena paksa..kena kejar nak beri sesuap nasi. Padahal shaklee dah tolong ringankan masalah anda untuk tingkatkan selera anak. Anak yang picky eater ni selalunya akan banyak kekurangan zat dan vitamin dalam badan dia. Jadi akan mudah sakit atau berjangkit dengan orang lain.

Terasa nak cuba?? Hanya bancuh dalam susu atau minuman yg mereka suka 1x sehari sahaja dan lihat perubahan mereka hari demi hari...

Kat mana nak beli??? Boleh hubungi saya puan zairul di 0134576329 untuk step seterusnya. Nak COD? DUNGUN dan seangkatan dengannya.

Harga?? Hanya rm113.75 sahaja!! Bulan ini ada promosi..jadi jangan lepaskan peluang...

Comments

  1. Anak sy minum mealshake mmg kuat mkn smpi xnk susu da

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..tapi saya ni pelupa..sb anak kurang botol..jadi bila dia nak tu mcm ajaib sgt..smpai lupa nk beri mealshake. Skg kena beri balik sb dia payah nak makan after demam.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kenapa Perlu lakukan Angiogram untuk pesakit jantung?

Anak Kuning Lebih Sebulan Tanda Berpenyakit?

Kudis Api Impetigo pula datang pada Umar.